Showing posts with label proud to be kenarianz. Show all posts
Showing posts with label proud to be kenarianz. Show all posts

Tuesday, August 24, 2010

bersahur di kenari~

yeah..
akhirnya dpt gak bersahur di kenari. after did a karaoke session at 1, watching mentalist series.
kind of cool series, like CSI but rather called as CBI. trying to solve a criminal case using power of mentalism. so wajib-download series..best!! sedar2 dh pukul 5.30 am. damn! waktu berbuka hampir tamat.. so lepas kejutkn semua kenarian, kami membuat satu bulatan dan hidangan kami adalah sebekas buah kurma dan sekeping kuih bulan.. mmg chinese and arabic style.. ahaha.. so hopefully no more KFC incident again... pls GOD.. need some strength.. ahaha..cmon la didie..

wish me luck for HDS pricing strategies!!

Wednesday, August 11, 2010

Happy Ramadhan!


Phew..
Arini 1st day puasa utk tahun ni.. jam menunjukkn kol 4.40 so ada lebih kurang 2 jam lebih nk bebuka kn..ahaha..actually sempat check wktu berbuka td.. since aku kt Kluang Johor, so waktu berbuka adalah pada pukul 7.18.. kira ok a tu selepas aku estimate tenaga aku masih lagi ada 40%.. kira byk a kn..? ahaha

Time time puasa ni.. teringt lak tahun tahun lepas..
Byk benda benda bodoh yg aku dh buat.. serious kelaka.. cm bodoh pon ada.. mmg bdosa. harap harap anak2 aku nant x tiru esok lusa..

ingat lagi mcmana aku membeli kfc di tghari, dgn muka2 yg x malu, selamba mengorder snack plate 2 set. " kak.. snack plate 2 set..yg pedas ye bah..." lagak seperti seorang sabahan..kata ku pada cashier wanita bertudung separuh umur..ishk.. malu..malu..janji xkn wt cmtu lg tahun ni...waaaa...

Wednesday, August 19, 2009

futsal o futsal~

..yeah...
finally...
since december last year..
since didukung pdaus saman ble kaki aku injured..
since layankan pdaus senin nk men futsal sgt...
akhirnya, aku start men futsal smlm...hahaha..

best2..walaupun x mcm dulu.. tp aku dpt gak tendang bola kuat
aku dpt gak kena tackle...sakit.. tp akupuas..
best2...

futsal...nikmat...

thx kenarian.. layankn aku pulak...lalala

Thursday, August 6, 2009

klcc 2 u~!

oyeH...br balik dr photoshoot kat klcc... best gle camera atok... waaa.. popular! tambah a gaji aku smpai 20 ribu.. aku nk beli nikon d300.. waa.. gle.. camera je dh dkat 10k.. ne nk carik duet..

g kt klcc pon dh lewat..kol seploh..mmg x jam a..smpai kt klcc, atok mula mengeluarkn secret weaponnye.. oyeh.. kami(yan,mz dan alip) mula start ngendeng2 nk men camera tu..opsss.. tolak alip kacak ag ensem ,malangnya dia kurang berminat dgn aktiviti2 tersebut..ngntok kot.. xpon mmg xreti.. xpe2.. jdik model kami pun ok.hahaha

ramai gle foreigner.mula terasa bangga..proud to be malaysian.tgk klcc tersergam teguh,aku ngn yan mula mengeluarkn teori2 educated kami.."cmne erk,engineer msia bleh wat klcc ni?"antara persoalan yg bermain2 diminda kami.. bukan 1st time g klcc pun,br minggu lpas aku dating kt sana kot.