Wednesday, August 11, 2010

Happy Ramadhan!


Phew..
Arini 1st day puasa utk tahun ni.. jam menunjukkn kol 4.40 so ada lebih kurang 2 jam lebih nk bebuka kn..ahaha..actually sempat check wktu berbuka td.. since aku kt Kluang Johor, so waktu berbuka adalah pada pukul 7.18.. kira ok a tu selepas aku estimate tenaga aku masih lagi ada 40%.. kira byk a kn..? ahaha

Time time puasa ni.. teringt lak tahun tahun lepas..
Byk benda benda bodoh yg aku dh buat.. serious kelaka.. cm bodoh pon ada.. mmg bdosa. harap harap anak2 aku nant x tiru esok lusa..

ingat lagi mcmana aku membeli kfc di tghari, dgn muka2 yg x malu, selamba mengorder snack plate 2 set. " kak.. snack plate 2 set..yg pedas ye bah..." lagak seperti seorang sabahan..kata ku pada cashier wanita bertudung separuh umur..ishk.. malu..malu..janji xkn wt cmtu lg tahun ni...waaaa...

3 comments:

  1. hahaha..npe ko xckp slang indonesian.. br mantap lakonan..hahaha..krn lapar,ko snggup wat pe jek ek..hahaha..hebat..

    ReplyDelete